-->
Logo

En Yeniler

Dünyaya alışamamiş adam

Karanlik çağırıyor ebru çiçeği
Ayriligindan sonra duygularımla uzaklasmisdim içimdeki karanlıktan..
İçimdeki son aydinlik demleri dökülüyor . 8 aydır benliğimi isterdim senden eskisi gibi olmayı .son aşkın kurbanı olarak içime gömüyordum yavaş yavaş.   eskisi gibi yaşama tutunmaya alisiyordum sensizlik beni bu hale getirmişti.karanlik çekiyor âdeta beni gel diyor eskisi gibi seni sen yapayim dermiş gibi ..
Aradığını bulamayan adam olarak karanlikda seni bana vermiyecekdi yalnızlıgin verdiği zamanla sadece sensizlige alistiracakdi nitekim hep sen hergün beynimde yine yasayacakdin.
2 gün sonra 9 ay olucak sevgili..
9 ay dile kolay kalbe değil olucak.
Kafamda seninle olan hayaller hep ileriki zaman olacaktı.basit göreceli bir kavram olarak dusunulsede derinlerde sensizligin acısı olacaktı ne yapsamda bu degismiyecek biliyorum bildiğim içinde aşk bize göre değildi . çünki dünyalara alışamamiş 2 fani insanlardik
Sevgim ölmedi ama sen yokettin beni hem kendi içinde hem benim içimde kaybolmuş divaneyim ben ebru çiçeği aşkından kafasının içinde yaşayan bir Divane senin için basit bir erkeğim ben hatta geçmişte olmuş bitmiş bir erkek işte sen bu kadarsin işte ne kadar öfkem varsada aşmiyacak öfkem bu gece yine.
Şimdi gidiyorum sevgilinle arana girmemek için senin üzülmeni istememek için gidiyorum  aşık Veysel gibi gidiyorum gündüz gece
Uyku girmedi yine kaç gecem geçti böylesine..
4 ay sonra 1 yıl olacak sevgili