-->
Logo

En Yeniler

Evlilik Yıldönümü Mesajları

 Evlilik Yıldönümü Mesajları
Daha nice birIikte geçireceğimiz yıIIarımızı kutIamak diIeği iIe canım.
Ne zaman bir şiir okunsa aklımdasın, ne zaman bir telefon çalsa karşımdasın, sen tanrımın en güzel armağanı, sen hayatımın en gerçek yalanı, sen bütün huylarımı ezbere bilen, sen gözyaşlarımı en iyi silen, sen dünyanın en güzel kadını evlilik yıldönümümüz kutlu olsun…
Her günümüzü her an bitmeyecekmişcesine seninIe yaşamak ve seninIe öImek istiyorum. EvIiIik yıIdönümümüz kutIu oIsun Birtanem…
Gün gelir gidersen basımın tacı, kalbimi yerinden sökmeden gitme, sensizliğin bende var mı ilacı, kalbime bir kurşun sıkmadan gitme. Evliliğimizde nice yıllara bir tanem…
Evlilik sadece seninle anlam kazanıyor Birtanem. Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun. Sevginizi ölümsüzleştirmeye doğru attığınız bu adımda sevginizin hep ilk anki gibi taze kalması ve mutlu olmanız dileğimle... 
Geride bıraktığımız onca yılda her daim yanımda var olarak hayatımı güzelleştirdiğin ve desteğini hiçbir zaman eksik etmediğin için sonsuz teşekkür borçluyum sana. Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun…
BirIeşen eIIerimiz ve kaIpIerimiz birbirinden hiç ayrıImayacak. EvIiIik yıIdönümümüz kutIu oIsun canım.
O büyük gün daha dün gibi; fotoğraflar sarardı ama düğün pastamızın tadı hala damağımda. Nice nice yıllara hep elele...
Terk etmedi sevdan beni, aç kaldım, susuz kaldım, hayın, karanlıktı gece, can garip, can suskun, can paramparça… Ve ellerim, kelepçede, tütünsüz, uykusuz kaldım, terk etmedi sevdan beni… Hayatımın anlamı sonsuza kadar birlikte olmak dileğiyle…
Yaşam boyu birbirinizi daima sevmeniz ve hep neşe içinde, huzurlu bir hayat sürmeniz dileğimle… Elleriniz birbirinden hiç ayrılmasın. Unutmayın ki paylaştıkça çoğalan tek şey sevgidir, evlilikle ebedileştirdiğiniz ve kutsallaştırdığınız sevginiz hep çoğalsın… Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun…
Bir bakışın kudreti bin lisanda yoktur, bir bakış bazen şifa bazen zehirli oktur… Bir bakış bir aşığa neler neler anlatır, bir bakış bir aşığı saatlerce ağlatır. Seni seviyorum… Yıldönümümüzü kutlu olsun aşkım…
Sana yüzlerce anlam yükledim: aynı anda koca bir kadın, ufacık çocuk, masum bir bebek, şefkat dolu anne, vefakâr abla, güldüren kardeş, tatlı bir sevgili, bir tanecik dost ve harika bir eşsin. Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun…
Belki sana senden daha yakın bir yerde, çarpan kalbinin her atışındayım. Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun, seni çok seviyorum aşkım.
Seninle hep birlikte yaşlanmak, hayallerimizi paylaşmak ve hep ileriye bakmak için çıktığımız yolda, hep birlikte, hep omuz omuza ve yanyana olmak tek dileğim... Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun.

Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o, yalnız ve yalnız senin için yanan kalbimdir. Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun, seni çok seviyorum aşkım.