-->
Logo

En Yeniler

Lütfen Sor Seni Benden Başka Biri Sevecekmi böyle





Lütfen sor. Sırf yürüşü sana benziyor giye takip ettiğim insanlara sor, seninle yürüdük diye defalarca üzerinden geçtiğim kaldırım taşlarına sor, sen bana basit bir mesaj attın diye ben minibüste aptal aptal sırıtırken buna şahit olan insanlara sor, gözyaşlarımdan ıslanan yorganlarıma sor, üzerine seni karaladığım defterlere ve tanıştığımız günden tut sana çarptığım tarihleri bile kazıdığım o sıraya sor Sor bakalım Başkası sevecek mi seni böyle

*Ben yolumu kaybettim:Issız bir limanda. Aklımı yitirdim kalbinin attıgı anda. Kendimi buldum seni gördügüm anda. Hadi gel yaşayalım ömrümüz yettiği kadarıyla.

*Seninle yaşar gibi yaşıyorum senden uzaklarda buralarda... Seninle görmeden sevmeyi, dokunmadan hissetmeyi öğrendim ben.

*Seni daha önce hep saçma sapan sevmişler. Gel ben seni bir adam akıllı seveyim de, sevmek neymiş gör o zaman.

*Seni bulmakdan önce aramak isterim, seni sevmekten önce anlamak isterim, seni bir yaşam boyu bitirmek değil de, sana hep hep yeniden başlamak isterim..

*Benle konuşurken gözlerimin içine bakmanı istiyorum neden diye sorma çünkü seni seviyorum.

*Bırak onsuz hayaller yarınlarda kalsın ne ben seni dün gibi sevdim ne sen beni dün gibi sevdin biz hep yarınlar icin sevdik birbirimizi...

*Dalın ucu degmez gökyüzüne, Agacın köküdür iner mezhebe, Kelle gövdeye agır gelmedikçe, Yarin sevgisi senettir bu gönülde, Ben şaşmışım kıblemi der gibiyim, Ebedi sevgiyi bulmak için beklerim, Sen sen ol da beni çevir bu yoldan derim, Yarlık zordur HELALİM olda bari beni devir...

*En çok seni sevdim bu hayatta... nedenini niçinini bilmem ama en çok seni sevdim iştee... göremeden, duyamadan uzaktan sevdim... ve sen bilmeden sevdim...

*Belki oturduğun evin sokağında ateşle SENİ SEVİYORUM yazamam ama bu güzel sayfada söylüyorum. SENİ ÇOOOK SEVİYORUM ♥♥

*Sen ALLAH'a dilenen dilek gözlere uzanan ellerimsin sen gözümden süzülen yaş tek düşüncem hasretimsin sen yaşattığım bir ömür en güzel günlerimsin sen her gece rüyama giren biricik ve tek sevgilimsin..

*Sevmeseydin onu, sevseydin beni ne olurdu yani. ama kızmaya hakkım yok çünkü yüreğiydi seçip seven o değil ki. olmak istemedim hiçbir zaman üçüncü kişi. sevgiye değer verdim hep ve bildim ki sevdiğin başkasını seviyorsa susmak gerek. susmak da yetmez sevmekten vazgeçmek gerek. vazgeçişler acıtsada yüreği, saygı için yapmak gerek...

*Seninle yaşayacağim acıyı bir başkasının bana yaşatacağı mutluluğuyla asla degiştirmem..

*Acaba şimdi beni düşünüyormusun? Yoksa başkası mı var aklında... Kimsin sen ?? Neden girdin hayatıma Neden mutlu ettin her anında?? Yoksa sende mi sevdin beni Ya da tesadüfmüydü bu yaşadıklarımız..

*Nefim gibisin sevgilim,nefesimi aldığımda bana biraz daha yaklaşıyorsun verdiğimde ise biraz daha uzaklaşıyorsun..

*Sana Büyük Bir Sır Söyleyeceğim Korkuyorum senden Korkuyorum yanın sıra gidenden pencerelere doğru akşam üzeri El kol oynatışından söylenmeyen sözlerden Korkuyorum hızlı ve yavaş zamandan Korkuyorum senden...

*Seviyorum seni ; Tavanı kadar sokağın, Dibi kadar cehennemin, Bittiği yere kadar mavinin.

*Seni gördüğüm her gün yeni doğmuş kelebeğe benzetiyorum kendimi. Ama bilmiyorum ki gün sonunda sen gidince öleceğimi...

*Hiç tatmadığım duyguyu tattırdın bana. Önceleri biraz tatil geliyor ama zaman geçtikçe acısından duramıyorsun..

*Seni sevenden seni benden daha çok seveceği için değil , senin onu benden daha çok seveceğin için nefret ediyorum..

*Dünyaları bana verseler değişmem sana ben ; Senin bir gülüşün dünyaları bana veriyor zaten.

*Gözlerinde doğmak yanaklarında yaşamak dudaklarında ölmek için GÖZYAŞıN olmak istiyorum...

*Sevmek bir bakıma zamanını vermektir, zaman aralarını doldurmak değil, sabahları birlikte uyanmaktır ve yelin sessizliğini gecenin gizemini bakışa bakışa duyumsamaktır sonra birbirinin damarlarında bir kavurgan kan gibi dolanmaktır...

*Seni Güneşe YıLdıza Rüzgara anLattım hepsi benden daha çok sevdiler ama unutma güneş batar yıldız kayar rüzgar diner ama benim sevgim sonsuza kadar sürer...!

*+Ladese girelim mi ?? -Nesine ?? +Kazanırsam benimsin, kaybedersem seninim...

*Sadece sev istemiyorum. Kıskan, sahiplen istiyorum. Senin olduğumu, benim olduğumu belli et istiyorum. Hissetmek istiyorum.

*SENİ SEVİYORUM çünkü bu cümleyi senin kadar kimselere yakıştıramadım. SENİ SEVİYORUM çünkü varlığınla anlam kazandı Hayatım...

*Maziyi geride bıraksak gönüllerimiz el ele tutuşsa Eksilmesin hiç hatta gün geçtikçe artsın sevgimiz... Lal olsa dillerimiz gözlerimiz konuşsa İnan son nefeste elimi tuttuğunda İlk günki gibi ... Heyecan saracak tüm hücrelerimi Meraklanma sevdiceğim Eski günleri dile getirmeyeceğim... Lale misali solup gidecek kara toprakta mazi İlkleri hep senle yaşamak isterim... Keder bizden uzak olsun Elimi tut sevgimiz daim olsun... SENİ SEVİYORUM

*Kimi kıskanıyorum ben? Mahallenin bakkalını mı, kasabını mı? Seni kıskanıyorum seni, canımdan çok sevdiğimi.

*Ve sen, Dünyanın neresinde olursan ol Gözlerimi kapadığımda gelmek zorundasın..

*Gözyazşının Dudaklarını Islatmasına İzin Verme, Sevgilim ßen Öpücüklerimle Nemlendireceğim.

*Masmavi denizin içindeki Eşi benzeri olmayan. Bir inci kadar değerlisin... Nefesim yetermi seni o denizden çıkarmaya bilmiyorum ama sen nefessiz kalmaya değersin.

*Ne Özlediğimi Söyleyebildim, Ne de İçimde Özlemimi Tutabildim..! Ne Hayalinle Yaşayabilmek İçin Gözlerimi Kapatabildim, Ne de Yokluğunu Görebilmek İçin Gözlerimi Açabildim..! Ne Sana Niye Yoksun Diyebildim, Ne de Bu Haksızlık Diyebildim.. Sadece Seni İçimde Taşıdım.

*Söyle sevgili şimdi hayatın da bir kayıpmıyım bulunmaz. Açık bir yaramıyım sarılmaz. Tehlikeli bir yolmuyum gidilmez...

*Bende Bilirdim Başkaѕını Sevmeyi, Ama Kalbim Tek Sende Kaldı Be Sevgili... "KURAN"da Geçtiği Gibi ; "Helalin Varken, Harama El Uzatma" Miѕali..

*Kızıyorum, kıskanıyorum, küsüyorum, naz yapıyorum ama tırnağın taşa değse; iyi ol diye ömrümden verecek kadar çok seviyorum seni.

*Eğer Yalnızlığın Ayazında Titriyorsa YÜREĞİN, YÜREĞİNİ al ve Gel SEVGİLİ... Gecenin en Suskun Saatlerinde Paylaşırız Sessizliği... Anlatır GÖZLERİN, İncinen RUHUN Kimsesizliğini...Yıldızlar Kayarken Tüm Dileklerimi Unuturum GÖZLERİNDE...Hüzünlerimize Meze Olur Tüm Şarkılar... SEN bir Kere Çal Yeter KALBİMİN Kapısını... İÇİMİN en Derin Köşesinde AĞIRLARIM SENİ.

*İlk Defa Gittiğim Bir Şehir Gibisin Sevgili... Önce Bir Yabancılık, Sonra Bir Alışkanlık, Sonrada Bağımlılık Yaratıyorsun... Ve; Ben Sana Ait Olmadığım Halde Memleketim Gibi Seviyorum Seni...

*Sana yazdığım şiir yarım kalacak. Boynu bükük kalacak tüm sözcüklerim. Sana olan sevgimi kalem duyacak, Kağıt bilmeyecek canım sevdiğim.

*Ben hep Seni seçtim! Seçimler geldi geçti, seçtiğim Sensin! Sevdiğim Sen! Yandığım Sensin! Aradığım, bulduğum hep Sen! Seçtiğim Sensin. Hep seçeceğim de… Yok, başka seçeneğim. Seçtiğim.

*Hadi Gel Tut Ellerimi, Benimle Yan Benimle Meydan Oku Her Çaresizliğe, Benimle Uyu Benimle Uyan Lakin Sevgiye Birlikte Varalım...

*Hatırlamıyorum gözlerin mavimiydi Gökyüzü kadar, Hatılamıyorum gözlerin yeşilmiydi Yapraklar kadar, Hatırlamıyorum gözlerin elamıydı Dağlar ötesi kadar, Ha şimdi hatırladım gözün kördü aşkımı göremiyecek kadar...

*İki gecem var ikisi de uykusuz; Ya sensizim uyuyamam, Yada sen varsın uyku haram.

*Aşkımın adı sensin hayatımın adı olduğun gibi, gözlerimin rengi sensin tıpkı gökkuşağı gibi, sen benim nefesimsin bu benin senin olduğu gibi AŞKIM seni çok seviyorum...

*Öyle bir sev ki beni; Ben bile kıskanayım kendimi.

*AşKımı AnLatmak İsTedim.. Bazen YıLdızLara Bazen de GözLerine Bazen Dünyaya HayKırmak Bazen de Sadece KuLağına FısıLdamak İsTedimm...

*Yalvarsam rüzgara kokunu getirirmi bana, anlatsam aşkımı kuşlara anlatırlar mı sana, yalvarsam Allaha kavuştururmu seni bana, özledim seni desem inanırmısın bana…

*Sen bana çok uzaktın.Uzaktan bakardım gözlerinin içine masmavi gözlerin denizler kadar dalgalı ve uzaktı bana.Seni sevmek kolaysa unutmak da kolay olmalıydı.Bana uzak olmana rağmen geleceğin umuduyla hep bekledim seni.Beklemek sabredince aslında çok kolaydı ama seni beklemekten yorgun düştüm hayattan Yine de sabrettim geleceğin ümidiyle;uzakta da olsan seni görmek bana mutluluktu Senin için bir çok kişiyi harcadım harcamaya da devam ediyorum.Bana çok uzaksın ama seni uzaktan görmek bile bana yetiyor.Belki de en iyisi bu Seni uzaktan görüp uzaktan sevmek Ama bir gün karşıma çıkarsan sana diyeceğim tek son sözüm Yüreğim Seni Çok Sevdi olacak....

*Ben en çok seni sevdim seni özledim...Her gittiğinde gözyaşlarımla yıktım dünyayı,seni her bulduğumda yeniden döndüm hayata... Yüzünü görmediğim,sesini duymadığım,Varlığını her gün ben bir ölüydüm çünkü Hiç birşeyden korkmadım sensizlikten korktuğum kadar hiçbir şeye sevinemedim sana sevindiğim kadar fakir bir çocuğun kuru ekmeği sevindiği gibi allah a şükreder gibi sevdim seni..

*Bulutlara yükledim hasretimi, rüzgarlarla yolladım sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla küçük melekler gönderdim seni öpmeye! Geldiler mi?

*Hani küçükken bi seker verirlerdi çok sevinirdik ya, şu anda dünyaları verseler o sevincin o mutluluğun yerini asla tutmaz, annenin babanın bayram dönüşü ellerini öper sarılırsın ya, gözlerine bakar o mutluluğu görürsün ya, o mutluluk artık benim küçüklüğümde kalan birşey, bi kızı seversin ve onunda seni senin onu sevdiğin kadar sevdiğini sanırsın ya ve sonra o kadar sevmediğini öğrenirsin ya, düşünürsün ya ne hata yaptım ben niye böyle oldu diye, bi kişiye canından çok güvenirsin ama o kişi seni inanılmaz bi sekil de hayal kırıklığına uğratır, işte benim hayatım, böyle yaşamamın tek bi sebebi var iyi bi insan olup yardanın bana sunduğu hayaller diyarı, o güzel cennete laik olmak, bunu yapmak içinde mutlu olmasam bile huzurlu olmak istiyorum, benim hayatım bu isteklerim de bu...

*Senden Uzakta Dokunduğum Herşey de Ellerinin Sıcaklığını Arayıp Duruyorum Oysa Ellerini Hiç Tutmadım ki! Ama Hissediyorum İşte O Sıcaklığı Ve O Hiç Bilmediğim Sıcaklığı Öyle Çok Özlüyorum ki Baktığım Her Noktada Gözlerinin Derinliğindeki Umudu Seviyorum Biliyorum Gözlerini Hiç Görmedim Ama Görmesem de Hep Seni Yaşıyorum Ben Seninle Yaşar Gibi Yaşıyorum Senden Uzaklarda Buralarda Seninle Görmeden Sevmeyi, Dokunmadan Hissetmeyi Öğrendim Ben Bir İnsan Yürekten Sevilince Dokunmadan Sıcaklığını Tenini Nefesini Kokusunu Soluğunu Hissedilebiliyormuş Sevdiğinin Ben Seninle Öğrendim Bunu Sevgili Seninle Yürekten Sevmeyi Öğrendim Ben Sen Sevdiğimsin Sen Göğsünde Ölmeyi Beklediğimsin...

*Güneşi sevdiğini söylüyorsun güneş çıktığında perdeleri örtüyorsun.Rüzgarı sevdiğini söylüyorsun rüzgar çıktığında kapıları kapatıyorsun.Yağmuru sevdiğini söylüyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun.Korkuyorum çünkü beni sevdiğini söylüyorsun