-->
Logo

En Yeniler

Seni Düşünmekden Kac Gecem Uykusuz Kaldı..



Seni Düşünmekden Kac Gecem Uykusuz Kaldı..
Gecenin bu saatinde uyuyorsundur sen günün yorgunluğuyla
Uykusuz kaldım seni düşünmekten. Hasretinle satırlar yazarken Çok Uykum Var Ama Uyuyamıyorum Seni Düşünmekden..
Ben ona hiç sarılmadım elini tutmadım uzaktan izledim hep, arkadaş sandıklarımdan öyle sevmek olmaz gerçek değildir geçicidir gibi şeyler duyuyorum. Sence hiç dokunmadım diye gerçekten sevemez miyim? Hiç dokunamadan, sarılamadan sevmek gerçek sevgi bence

Unutmayın, baharda kışı, kışın da baharı özler insan .
Ne uzaksa onu özler . Kavuşmak şart mı ? Boşver . “Bazı şeyler yokken güzel .” -Özdemir Asaf
’Sen bilirsin ’ demeyi öğren . Kimse seni kendisine muhtaç sanmasın .
Ruh mu bedeni, beden mi ruhu taşır diye geçiriyorum içimden. -Önemi yok- Kendimi kaldıramıyorum.
“Nasıl oluyor bilmiyorum ama, yemin ederim bazen kokunu iliklerime kadar hissedebiliyorum.”
+ Gelecekle ilgili planın ne ? - Birazdan kalkıp çay demlemeyi düşünüyorum.
Mahi:Güzelliğim için mi? Heiran:Biz doğuluyuz. Güzeli sevmeyiz sevdiğimiz güzeldir.
Seni bulmak uğruna kaybettim kendimi
İnsanları delirtip delirtip ''ben senin böyle biri olduğunu bilmiyordum'' diyorsunuz.Ulan sen delirtmeden önce ben böyle biri değildim zaten
O beni herhalde sevmiş! Oysa ben onu her halde sevmiştim. — Cemal Süreya
Yeter, aklından çıkar artık onu diyor kimileri. Siz de aklınızla değil de, yüreğinizle sevseydiniz anlardınız beni. — Cemal Süreya

İçine atmaya haddinden fazla alışınca anlatmak istesen de anlatamıyorsun bir süre sonra. İşte burası yolun sonu. Sözlerim getirmiyor ki seni bana
Ve inanıyorum ki; artık hiçbir sokak,hiçbir tesadüf bizi karşı karşıya getiremez Sorun var.Ben sabahın beş buçuğunda elimi kalbime bastırarak ağlıyorsam,cidden bir sorun var.
3 dakikalık şarkı bir ömür sustuklarını anlatıyor bazen
Bazen diyorum ya biz tesadüfler için çok fazlayız diye..
Sabrın sonu cinayet.
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım. — Sabahattin Ali
bak ben düşersem, kimse seni kaldırmaz. n'olur tut şu elimi.
Gideni beklemekte ayrı bi kafa zaten