-->
Logo

En Yeniler

Belki okursun ebru çiçeği.

Neydi bu yaşadıklarımiz birer rüyadan ibaretmiydi etkisinde kalıp unutamamakmiydi.
Gercekden biz neydik.
Neden sevdik birbirimizi neden sıkıntılara karşı dimdik durmuştuk biz.
Neden yıkıldık biz.
Nedenlerle dolu bir hayat işte
Herşeyin bir nedeni birde bedeli olduğu gibi .Peki şimdi nerdesin sevgili
Unuttun biliyorum beni hatta üstüne 3-5 sevgili yapmışsindir.
Rüyamîydin sen neydin sen beni benden alıp ayriliginla yakan kimdin sen.
Sabredersin can çekişen bu hayatına
Ne zaman patlar nezaman kendi ipini çekersin bilemezsin
Seni her insana anlatırken düşünmeden tüm kaybetmeye yelken açmış değerlere ne demeli
Kalbimde git ile kal demem arasında bir yerdesin sevgili
karanlığa direnen biriyim artık.
Ben kimseyi bilmem ebru çiçeği bir seni bilirim birde adın geçince beynimin devrelerinin yandığını bilirim.
Sevda ateşiyle seni sevmeyi bilirim.
Buraya yazdığım satırlarla değil içimde seni yaşayarak severim.
Unut Beni sevgili..
Gölgeni takip ettiğim için unut Beni.
Dahasina da gücüm yetmiyor.
Bir ömür boyu seni seçmişken. .
Gözlerin aydınlık olsun şimdi senden vazgeçtim..