-->
Logo

En Yeniler

person of interest Dizi Özetim

Gecen Yıl Tanıştıgım Yabancı Dizi Kategorisindeki Takip Ettigim Dizilerden Biriydi.
Özelikle 4.Sezonda Final Bölümde Adeta Beni bitirmişdi.
Makina nın Baba Belki Ölmeliydim Demesi ..
Kelimelerin Tükendigi Anlardan Bitanesiydi..
5.sezon Onayını Alınca Encok Samaritana Karşı Ne Yapacaklarını Merak Etmişdim.
malesefki 5.sezon Dizinin Bitiş Bölümü Olması 13 Bölümden Oluşması Beni Cok Üzdü.
Root Karakterinin Ölmesi
harold Karakteri Fikirleri Düşüncelerini Degişdirmesi.
ve efsane Adam John Reese 
her karakterin ayrı tadı vardı.
Bu Dizide Cıkartılacak Okadar Özet vardiki günlük hayata karşı Bilinclenmeye Karşı Sırlarla Dolu Bir Dizi Gibi Serüvenini Koruyan Sayılı Dizilerden
Dizi Aslında Bir Cok Kesim Tarafından İzlenmekdeydi.
Böyle Bir efsane diziyi bitirmelerine anlam veremiyorum bile

Diziyi İzlemenizi Tavsiye Ederim ..
JOHN REESE SHAW ROOT HAROLD FUSCO
Hani Hayatta Vaz Gecilmez Kategorisi Olur Ya İşte Bu Dizinin Bendeki yeri böyle olmuştu Zamanla..
love  Person Of İnterest