-->
Logo

En Yeniler

Güzel sözler

Sonra Döndüm dedim ki,
Gönül Zikretmeye Başladıysa RAHMAN'I
Söz Sükut Eder, Ruhun Tevekkül...

 ''Tıp ne kadar ileri giderse gitsin, insanların ar damarındaki çatlağı hiçbir zaman kapatamayacaktır.'

 Ey yâr yazılmışsa vuslatıma lâl'ü aşk sözlerin. . . İnan ki ben RABBimin emrettiği gibi sabrederim. . . Olurda birgün çıkarsa karşıma iffetli gözlerin. . . Boynumu büküp bakmamak için haya ederim

 Sonra Döndüm dedim ki,
Gönül Zikretmeye Başladıysa RAHMAN'I
Söz Sükut Eder, Ruhun Tevekkül...

 Rabbim gündüzü çalışma rızkını kazanmak için yaratmış geceyide dinlenmek için Yaratmış Rabbim verdiğin yüm güzelliklere Ekhamdülillah hayırlı nurlu cumalar

 Bizde ‘Öz güven’den ziyade,
‘Allah’a güven’ var üstad…
Hayırlı geceler
.

 Mutlu uyumak lazım azizim..
Madem uyku yarı ölüm halidir,
O halde mutlu ölmek lazım;
Her gece.  #CemalSÜREYA

 Ya bir gece uyurda
O yalan dunyaya gozlerimizi bir kere daha acamazsak
Rabbim sabaha eristirsin
Erisemezsek ise
Esheduenlailaheillallah
Ve eshedu enne muhammeden abduhu veresuluh.

 Takdir senindir, Ya Rabbi! Sen ki imkansızı mümkün kıIansın; Darda koyma bizi, dara düştüğümüzde de şükredenIerden eyIe bizi. Amin

Hayırlı cumalar

 Hayatta kimseyi değiştiremezsin ve kimse için de  değişmemelisin. Ne sen başkası için mecburi istikametsin;ne de başkası senin için. Yorma kendini;bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.

 Geceler rüya görmek içindir gündüzlerse rüyanın gerçek olmadığını görmek için

 Rüyalar da
Kabuslara tutsak malesef😔