-->
Logo

En Yeniler

SEVGİ SÖZLERİ

Güzel Sözler
Yedi ayrı iklimden, Yedi çeşit arı getirseler, Yedi çeşit arı, Yedi ayrı çiçeği dolaşsa, Yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz...

Adını kalbime aşkla süsledim, Yıllar yılı bir tek seni düşledim, Bilmem ki nasıl bir günah işledim, Selamın geliyor sen gelmiyorsun...

Hasretinle dağları deleceğim Bu aşkla kendime geleceğim Bir ömrüm daha olsa inan Yine bir tek seni seveceğim

Yaşadığım her an Seni özlemeye itiyor beni Ağır geliyor yokluğun Beklediğimsin, özlediğimsin, özlemimsin...
Her mevsim kalbimde kır çiçeğim benim Dualarım sana gözbebeğim benim Ölsem de vazgeçmem tek dileğim benim Sen benimsin ben de senin Sonsuza kadar yemin ederim

Sen, kalbime giren bir sevda kurşunusun, Seni, ya orada bırakacaklar, Ya da, çıkarırken canımı alacaklar aşkım...
Sen, Solgun baharlardaki mavi yağmurum, Akşam kızıllığında yorgun gölgem, Kış ayazında yaz güneşimsin. Bulutlardaki saklı düşlerim, Her günün sonunda özlediğimsin. Yüzün kadar temizdir kalbin, Hangi sevgi alabilir yerini? Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, Sensizlik ölüm kadar acı…