-->
Logo

En Yeniler

ZALİM SÖZLERİ

Güzel Sözler

                              ZALİM SÖZLERİ

Kedi nankör, tilki kurnaz, karga kindar, yılan sinsi, insan hepsi.

Seni özlemenin adı neydi be zalim!

‎'Oku!' emrini, 'diploma al!' diye anlamış olmanın bedelini, çok ağır ödüyoruz!

Başkası gelip canımı yakana kadar, hep sana mı üzüleceğim ben?
Bensizsin uyarmak istedim. Nefes aldığını düşünüyor olabilirsin!

Gözlerimin yüreğine selamı var. Üzerimde kalmasın. Ben gönderiyimde, yüreğin ister alsın ister almasın!

Hiç kimsenin mecburi istikameti değilim, kimsede benim çıkmaz sokağım değil!

Mutlu olmak istiyorsan, iki kelimenin hayatına demir atmasına izin ver. İlki banane, ikincisi ise sanane. :)
Sensizken zehir oluyor gecelerim, inan uyuyamıyorum.

Ben hala bıraktığın yerdeyim. Sense bıraktığın yere dönemeyecek yerdesin; Diptesin!
Sevmediğim yollara, hep sevdiklerim için gittim!

Unuttum sanma her köpek havladığında, aklıma geliyorsun!
Fotoğraflar yalan söylemez, ama yalancılar fotoğraf çekebilir.

Sadece gülüşümü yakala, öfkem ağır gelir sana!
Herkeste 'kendini vazgeçilmez sanma' gibi bir salaklık kol geziyor.

Birine verilebilecek en büyük cezadır görmezden gelmek.
Üç kişilik bir hikayede, biri mutsuz olmak zorunda.

Kahpe yüreklerin silahı olmuş 'Seni seviyorum' sözü!
Kalp atışlarımız koymasın millete. Bizdeki kalp atmaz öyle her şerefsize!

Küfür edesim var, sığamadığım o kalplerin her zerresine!