-->
Logo

En Yeniler

Canan Tan Sözleri Alıntıları

Güzel Sözler
Canan Tan Sözleri Alıntıları
Sizin hiç babanız öldü mü?
Benim bir kere öldü kör oldum
Yıkadılar aldılar götürdüler
Babamdan ummazdım bunu kör oldum.

En acısı da ne biliyor musun?
"Aslında sana hiç sahip olamadığımı, seni
kaybettiğimde anlamış olmam."

“Seni tanıyamıyorum artık derken ne kadar da haklıydın. Ben de seni sevdikten sonra kendime hiç rastlamadım.”
Piraye, Canan Tan

"Her şey yolundayken temiz kalmak kolay; önemli olan, olumsuzluklar karşısında da güçlü durabilmek."
Eroinle Dans, Canan Tan

Evinde mutlu olan adamı hiçbir kadın ayartamaz
Kelepçe, Canan Tan

Mesela sen şimdi gelip bana “Seni seviyorum” desen,
üşenmeden bir yaşıma daha girerim…
Yüreğim Seni Çok Sevdi, Canan Tan

Günaydın dedim gökyüzüne, günaydın yalnızlığım, günaydın özlemlerim...
Kelepçe, Canan Tan 

Birinde kül olduysan, bir başkasını ısıtamazsın.
Yüreğim Seni Çok Sevdi, Canan Tan
Allah erkeğe altını haram kılmıştır, neden mi? Çünkü erkeğe yakışan tek mücevher, kadındır.
Canan Tan
Odalara kilitledim hasretini
Sen koktu odalar
Hasret, Canan Tan
''Beyindekiler silinir ama yürektekiler asla!''
En Son Yürekler Ölür, Canan Tan
"Benim günlerden beklediğim kadar
Günler de benden bir şeyler bekler
Fakat heyhat
Benim günlere verdiklerimi
Onlar bana
Asla veremeyecekler."
PirayeCanan Tan
Bütün günahlarımdan arındım o gözlerde, o gözlerde en masum günahları tattım.
Hasret, Canan Tan
İstanbul' da yaşamak zor, derler ya... Ama, İstanbul' u yaşamak doyumsuz bir güzelliktir
Yüreğim Seni Çok Sevdi, Canan Tan 

Ayrılıklarla güçlenir, imkansızlıklarla beslenirdi aşk.
Issız Erkekler Korosu, Canan Tan
imseye borcum kalmadı benim.
Hayattan alacağım var!
Kelepçe, Canan Tan