-->
Logo

En Yeniler

Eğitim İle İlgili Güzel Sözler

Güzel Sözler
Eğitim sınırlarından dışarıya çıkan, bir daha içeri giremez. Boileau ' 
Bir şeye ait her şeyi öğrenin; her şeye dair bir şeyler bilin. Var Dyke '

Her münakaşanın temelinde birisinin cahilliği yatar. Louis D. Brandeis '

Eğer bir erkeği eğitirsen, bir kişiyi eğitmiş olursun. Bir kadını eğitirsen, tüm aileyi eğitmiş olursun. Afrika Özdeyişi ' 
Eğitim, bir insanı diktatör olmasına değil, önder olmasına yarar. Lord Braugham ' 
Okuma ruhu yüceltir. Voltaire '
Eğitim, her şeydir. Şeftali, bir zamanlar acı bir bademdi; karnabahar, üniversite eğitimi almış lahanadan başka bir şey değildir. Mark Twain ' 
Eğitim o kadar sihirlidir ki, nasıl değiştiğini anlamazsın. Knut Hamsun ' 
Bir ülkenin geleceği, o ülke insanlarının göreceği eğitime bağlıdır. A.Einstein ' 
Sadece iyi yetiştirilmiş bir insan, hatasını kabul edip sorunun kendisinde olduğunun farkına varabilir. B.Franklin ' 
Erkeğin de,kadının da eğitimi; birbiriyle münakaşa ettikleri zaman belli olur.? B.Shaw ' 
Eğitimdir ki, bir milleti ya özgür, bağımsız, şanlı, yüksek bir topluluk halinde yaşatır; ya da esaret ve sefalete terk eder. Atatürk ' 
Eğitilmiş insanların umutları, bilgisizlerin zenginliğinden daha değerlidir. Demokritos ' 
Öğretim sanatı; genç beyinlerin, sonradan kendilerini tatmin edecek olan tabii meraklarını uyandırmak içindir. A.France ' 
Eğitim; kafayı geliştirmek demektir, belleği doldurmak değil. Mark Twain '