-->
Logo

En Yeniler

instagram resimli durumlar



instagram resimli durumlar sayfamızı inceleyerek sosyal medya hesaplarınızda arkadaş çevreniz ile kapak sözler paylaşabilirsiniz. Sayfamızda kapak sözler, kapak sözler resimli ve resimli kapak sözler yazılı resimleri bulabilirsiniz.



Güzel Sözler

  • Soğumak, unutmaktan daha güçlü bir duygudur.
  • Herhangi biri değilsin. Yapma, canım yanar.
  • Acıyorum sana, yemin ederim böyle bir sevginin içine ettiğin için acıyorum.
  • Bu yaralar; öpsen geçmeyecek, sarılsan daha çok acıyacak. ve ben seni asla affetmeyeceğim.
  • Yakın sigaraları, olmayınca olmuyor.
  • Banyoda ağlamanın hayatımda büyük bi yeri var.
  • En kötüsü de ”Ben ona yazmasam o bana hiç yazmayacak” hissi
  • Ne güzel de yazmıyoruz birbirimize.
  • Ve itiraf etmeliyim, seni çok seviyorum. Herhangi bir neden duymadan, bir şeye bağlı kalmadan. Sırf sensin diye.
  • Canım diyip, Can bırakmayıp, Anılarda yaşatmaktı seninkisi.
  • Senli yarınlar istiyorum.
  • Ya aşık olur, ya nefret edersin. Ben sende ikisini de başardım.
  • Benim yaşayacağım ne varsa, seninle olsun istiyorum.
  • Hiç anlamadın değil mi? Senin için kaç kere hiç olduğumu?
  • Seversin kaybedersin. Dürüst olursun kaybedersin. İyi niyetli olursun kaybedersin. Yardım edersin kaybedersin. Ne yaparsan hep kaybedersin.
  • Benim de kötü huylarım vardır. Mesela gözümden düşenin, üstüne basarım.
  • Sarılınca geçmicek mi.
  • Bir insan aşık olursa, kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir. Ama anlayana işte.
  • İlerde güzel günler göreceğiz demişlerdi daha ne kadar gideceğiz.
  • Sevme öyle kıskanır geceler.
  • Bende sahiplenme problemi var, mesela birini sahiplenmeye kalktığımda etrafındaki herkesi yakasım geliyor.
  • Biri girmiş aklına, beni unutmuşsun.