-->
Logo

En Yeniler

Swarm Sözleri

Swarm Sözleri

  • Fakat, sesi öyle güzel ki.
  • Değeceğini bilsek canımızı da veririz lakin daha önce değmediğini gördük ziyadesiyle.
  • Anlatmak istersin, fakat yorgunsundur. anlatmadan anlaşılmak istersin, mecalin yoktur. sonra boşver dersin. bırak kim ne düşünürse düşünsün.
  • “Kapattım o defteri” dediğim her defteri aslında rafa kaldırıp defalarca daha okudum. İnsan bazı şeyleri iyice anlasa dahi kabullenemiyor.

    • Üzerimize yıkılacağını bildiğimiz duvarları çiçeklerle süsledik.
    • Kimseyi sürekli konuşmak isteyecek kadar sevmeyin. Kimseyi sürekli görmek isteyecek kadar da sevmeyin. En iyisi kimseyi sevmeyin.
    • O gemi sığındığı limanı özleseydi, bütün dalgalara dayanır, yine de gelirdi.
    • Kafamda roman yazıyorken, ağzımdan bir cümle çıkmıyor.
    • Hislerinin karşılık bulmaması değil de hani hafife alınması yakıyor canını.
    • Valla bana mesaj atmayana bende mesaj atmam. Gerekirse sonsuza kadar konuşmayız.
    • Ben umut edip hep ters köşe olmaktan çok yoruldum.
    • Defalarca aşık olabilirmiş insan ama hiçbir zaman 17 yaşındaki gibi çarpmazmış kalp. Hiçbir yara bu kadar iz bırakmazmış insanın kalbinde.
    • Yarım bırakılmışlıkların arasında savrulup duruyorum. Acı olan şu ki; yarım kalışlar sadece bana ait, karşımdakinden bir parça eksilmemiş.
    • İnsan yaşattığını yaşamadan ölmez, bakın bunu unutmayın.
    • Ne yaparsan yap değiştiremeyeceğin şeyler varmış hayatta. Böyle olması gerekiyormuş demek ki dedim. Pes etmek değildi benimki, kabul ettim.
    • Bir şey var, adını koyamadığım. Kırılmaktan öte, parçalanmak gibi. Toplamaya çalıştıkça dağılıyorum. Bir şey var, halledemiyorum.
    • Sevdiğim için, bir adım daha atayım diyorum, ama şu da aklımdan çıkmıyor; yine aynı uçurumdan düşeceğim.