-->
Logo

En Yeniler

Ebru çiçeği misali: ilk kar

Eskiden kolay değildi cekip gitmek
Basit değildi çocuk oyuncağı değildi insan karakterleri.
ne zaman ön yargılar turediyse gerçekler o zaman kör oldu işte
Klasik adamdım ben ne kro nede maço
Sadece yıllar geçse bile unutamadığım dın.
Zaman geçiyordu elbet ama ne acımı hafifletir nede seni unutmama yardım ederdi.
Unutamadığım dan kabullendim artık beynimin en hücra köşelerinden atamadigimdan.
Bıktım kendi beynimden ansızın aklıma gelmelerin bitirdi beni .ateşin nasıl söndüğünü bilmeden yanmışım ben sana.
Koy bir sek içelim
Ne gelecek günlere nede geçmişe inat.
Çalsın Sıla dan vur kadehi ustam .
Ağır cümlelerim vardır benim.
Susupta dervişlik sabrına yorduğum.
Değmeyecek be gülüm
Gülüm bile derken içim sızlarken.
Beni bir allah bilir ben bile kendimi bilmezken .
Sen şimdi yeni müşterilerinle konuşuyorken ben ağlarım içimden.
Giden zamanami yoksa bu aşkami bilmezken.
Hiç haberin olmuyacak ebru çiçeği
Tıpkı senin benden ayrılman gibi çünki
Boş verdim artık.
Dilsizin hakkından imansız gelirken