-->
Logo

En Yeniler

En Güzel İngilizce Aşk Mesajları ingilizce aşk sözleri

Güzel Sözler
En Güzel İngilizce Aşk Mesajları

ingilizce aşk sözleri
If you show Me reaL Love baby i’ll show you mine..
(bebeim eğer bana gercek askını gosterırsen bende sana benımkını gosterırım..) my heat is yours love
Kalbim Sana Ait Sevgilim
you are my hawen eyes
benim Cenet Gözlümsün
I`m madly in love with you
Deli gibi aşığım sana
Love is like a bird of golden wings – that flies in to your heard and sings
aşk altın kanatlı kuş gibidir.kalbine uçar ve şarkı söyler.
my rose i will love you for ever Gülüm Seni ömür Boyu Seveceğim
Choose your frends carefully my baby.l’m your life
Arkadaşlarını iyi seç bebeğim Benim Hayatım Senin hayatın.
Don’t hate the player, hate the game
[Oyuncudan nefret etme oyundan nefret et]
Do you belive in love at first site, or should I walk by again?
[Ilk gørüste aska inanirmisin yoksa tekrarmi geceyim?]
I’m loved by some, hated by many, but wanted by many
[Bazi kisiler tarafindan seviliyorum, bicok kisi tarafindan nefret ediliyorum ama bicok kisi tarafindan arzulaniyorum]
Your are my sunshine, my only sunshine, you make me happy all day long!
so please don´t take my sunshine away from me!
(Sen benim günesimsin, sadece benim günesim, bütün gün beni mutlu ediyorsun!
o yüzden lütfen günesimi alma benden!)

You never get a second chance to make a first impression
(Hic bir zaman 2 bir sansin olmaz birinci izlenim icin)
I can´t be happy without you and i hope you can´t be happy without me I´m not happy without you and i hope you feel so too!
Türkçesi:
Ben sensiz mutlu olamam, umarim sende bensiz mutlu olamazsin…
Sensiz mutlu degilim, umarim sende ole hissediyorsundur..
•I don’t smoke, I don’t drink.. – but I DO lie!!!
Türkçesi:
Sigara kullanmam, alkol icmem, ama yalan soylerim!!!
See you at the bitter end From the time we intercepted Feels more like suicide
(Acı sonda buluşuruz Yollarımız kesildiğinden beri İntiharmış gibi geliyor)
I know, the past will catch you up as you run faster
(bilirim ne kadar hızlı koşarsan koş geçmiş seni yakalayacak)
Here in the darkness I know myself Can’t break free until I let it go Let me go
(Burada karanlık çöktüğünde,kendimi tanıyorum Gitmeme izin verinceye kadar beni özgürce koparamazsın Gitmeme izin ver)
Good enough I feel good enough for you Drink up sweet decadence I can’t say no to you
(Yeterice iyi Senin için yeterince iyi hissediyorum Iç bu tatli düskünlügü Sana birsey söyleyemiyorum)
You’re too important for anyone There’s something wrong with everything you see But I, I know who you really are You’re the one who cries when you’re alone
(Sen birisi için çok önemlisin Gördüğün her şeyde yanlış bir şeyler var Ama ben, ben senin gerçekte kim olduğunu bilyorum Sen yalnız kaldığında ağlayan birisin)
You cannot find true love where it does not truely exist and you cannothide it where it truely does
(Gercek aski gercek yasanmayan bir yerde bulamazsin ve gercek oldugu [Hoşgeldiniz.. Forum Acil Ailesine Üye Olmadan Forumdaki Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak İçin Tıklayın…]
Honk if you love (name), then drive your car into the nearest tree!
[Hönk, eger (isim) seviyorsan arabani git ve en yakin agaca carp!]
I’m not smiling at you, I’m just trying not to laugh!
[Ben senin haline gülümsemiyorum, sadece kahkaha atmamaya calisyorum]
Love make you blind I know, because you don’t see me
[Ask kör eder biliyorum, cünkü beni görmüyosun]
????True love i? like gho?t?, which everyone talk? about but few have?een????
(Gercek ask hayalet gibidir herkesin hakkjnda konustugu ama sadece bi kac kisinin gördügü)
~ yOu’re the Only One fOr me, I wOn’t let anyOne get in Our way
(Sen benim birtanemsin, kimsenin bizim yolumuza cikmasina izin vermem)
~ My heart will always remember Our beautiful memOries(L)
( Kalbim hep hatirlayacak bizim güzel anilarimizi )
~ prOmise yOu wOn’t fOrget thOse sOft imprints we left in the snOw(F)
(karda biraktigimiz izleri birakmayacagina söz ver)
~ I just think abOut yOu, when I feel sO lOnely
( Kendimi yanliz hissetigimde Seni düsünüyorum )
~ The day I met yOu, I knew yOu were the One(L)
(Seninle tanistigimiz ilk gün benim Birtanem oldugunu biliyordum)
~ When I clOse my eyes, I can feel yOu entering my heart
( Gözlerimi kapattigimda Kalbime girdigini hissedebiliyorum)
im here for you life is hard
Senin için Yaşıyorum Zor hayatı
Love is like a bird of golden wings – that flies in to your heard and sings
aşk altın kanatlı kuş gibidir.kalbine uçar ve şarkı söyler.
On the day I met yOu, sO much happiness came tO me
(Seni tanidigim gün öyle cok mutlu oldum ki)
~ I believed that it was too hard to fall in love at first, but that was what I thought before I saw you
(Ilk gørüste askin cok zor olduguna inanirdim, ama bu seni gørmeden ønceydi)
in a lie world your my real one
Yalan Dünyadaki Gerçek Hayalimsin
Things I loved before, are now for saLe..
(önceden sewdiğim hersy şimdi satılık..)
didint you love me pls come back
beni hic sevmedinmi lutfen geri gel

l dont want live.l l want love you only
Yaşamak Değil Sadece Seni Sevmek istiyorum.
I feel so empty inside without you
Bana sensiz her şey bomboş geliyor
i love you how you are
Seni her Halinle Seviyorum Aşkım
wher are you im so bad if i tell you wood you come back
nerdesin cok kotuyum don desem donermisin
I love you more and more with each passing day
Her geçen gün seni daha çok seviyorum
love is good with you baBy
Aşk Seninle Güzel Bebeğim
wher ever i look i see you
nereye baksam seni goruyorum
She said I’m leaving..Cause He cant take the pain..It is hard to continue this love it aint same..
(gidiyorum dedi çünkü acıya dayanamıyordu..bu aşka dewam etmek zordu we hicbirsey aynı değildi…)
wher ever you go my heart is with you
Nereye Gidersen Git Kalbim Seninle
You are someone in the world, but for someone you are the world!
dünyadaki herhangi birisin,ama herhangi biri için sen dünyasın
~ When I ran intO lOve, I tOok yOur hand
(Aska kostugumda, senin elindn tuttum)
~ Always be my love
(Herzaman benim askim ol)
~ Wants To Fly Away From Reality (*)
(Gerceklerden uzaga ucmak istiyorum)
~ yOu are tOo goOd tO be true, but i can’t still take my eyes of you
(Gercek olamayacak kadar iyisin, ama hâla gøzlerimi alamiyorum senden)
No one will love you the way I do;No one will love you;Love you like I do;It will never be the same
(hiç kimse seni benim sevdiğim şekilde sevmeyecek;hiç kimse seni sevmeyecek;benim sevdiğim gibi;asla aynı olmayacak)
You won’t cry for my absence, I know Because you forgot me long ago
( Benim yokluğum için ağlamayacaksın, biliyorum Çünkü Beni çok önce unuttun )
I have lived and I died for you
(Ben senin için yaşadım ve öldüm)
death is God’s way of telling you not to be such a wise man
(ölüm sizin aslında çok zeki olmadığınızı tanrı nın size söyleme şeklidir)
I had a dog,he was faitful to me,I had a boyfriend he was not as as faithful as my dog
(bir köpeğim vardı bana çok sadıktı bir sevgilim vardı köpeğim kadar olamadı)
•How can I say I love you, when I love more than words can say? I love you and I miss you very much!
Türkçesi:
Kelimeler bile yetersiz kalirken seni sevdigimi nasil soyleyebilirim ki.. Seni seviyorum ve cok ozluyorum..
•hugs and kisses give hearts wings to fly
Türkçesi:
Sarilmak ve opmek kalbe ucmasi icin kanatlar verebilir…
•Humans are angels with only one wing, they can only fly,when they hold on to each other!!
Türkçesi:
Insanlar tek kanatli melekler, sadece birbirlerine tutunduklarinda ucabilirler..

•I ask God for a flower and he gives me a garden. I ask God for a river and he gives me an ocean. I ask God for a love and it´s you he gives me!
Türkçesi:
Tanriya cicek sordugumda bana bahce verdi. Tanriya irmak sordugumda bana okyanus verdi. Tanriya sevgi sordugumda da bana seni verdi..
my heart bets for you
kalbim senin icin atiyor
life is too shortto spend yor life with me my baby? ıf you want me my babay l m ready for you
hayat cok kısa bebeğim benımle bu hayatı beraber yaşamaya hazırmısın? Eğer istiyorsan ben Hazırım Senin için
you my littel worlds big sun
Sen Benim Küçük Dünyamın Büyük Güneşisin
I’m just a crazy kind of girl I wanna shop around , I’ve just begun Don’t wanna settle down
( ben cılgın bır kızım alıswerıs yapmak ıstıyorum..daha yenı basladım durulmak ıstemiyorum..)
I’ll love you forever | with all ( of ) my heart and soul
Bütün kalbim ve ruhumla seni sonsuza kadar seveceğim
Aşağıdan Sizler de İngilizce Aşk Mesajları Yazabilirsiniz
  İngilizce Aşk Mesajları 2017 İngilizce Aşk SözleriGüzel Sözler Resimli Sözler 

Güzel Sözler