-->
Logo

En Yeniler

Esprili Mesajlar esprili sözler

Esprili Mesajlar esprili sözler
bu mesaj ozel bi frekansla gonderilmistir.zekilerde hafiza kaybi aptallarda kisa sureli korluk ibnelerdede bi anlik gulumseme yapar!!!
seni gorunce gozlerim dolar, kulaklarim mark
yürü bre ehli deve endamını göreyim,sensiz geçen günlerin ecdadını zükeyim,ben mecnunmuyum ki bir *m için çöllere düseyim leylayida zükeyim senide zükeym_
yürüdüm oldum deve gördünmü endamımı bende tıteyım sensız günlerın ecdadını ferhat olurum bende dagları delerım sırınıde tıterım senıde tıterım :))
Acele işe şeytan karışır ( şeytan;benim bir boka karıştığım yok)
her başarılı erkeğin arkasında(bacak arasında) bir kadın vardır
Sınıfı temiz tutatım! (Çöplerinizi yan sınıfa atın) Öğretmen
Ormanlarımızı koruyalım. (Kıllı erkekleri sevenler adına Pakize)
İşyerimizde çalışmak üzere bir eleman aranıyor. (yüzlerce kişinin başvurmasına gerek yok)
Nazar etme ne olur çal(ış) seninde olur
Hergün yatmadan önce diş(i)lerinizi fırçalayın
Kitap en iyi arkadaştır en azından habersiz yemeğe gelmez
Büyük büyük babalarınızın attıklarını büyük bir kazıkla beraber bizden alabilirsiniz.. Antikacı
Lütfen şoförle konuşmayın (laf taşıyor adi herif)
Benzinlikte sigara içmeyin (hayatınız ucuz olabilir ama benzin pahalı)
DİKKAT OKUL! Çocuk çıkabilir (Bir öğretmen çıkana kadar bekleyin)
Nüfus planlamasına katkıda bulunun (Sizde bir leylek öldürün)
Yaşlı bayanlara yer verin, genç bayanları kucağınıza oturtabilirsiniz
Çocuğunuzun altına işemesini istemiyorsanız ters çevirin üstüne işesin
İlk görüşte aşka inanır mısın,yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim
Bu mesaj ozel bi frekansla gonderilmistir.zekilerde hafiza kaybi aptallarda kisa sureli korluk ibnelerdede bi anlik gulumseme yapar!!!
seni gorunce gozlerim dolar, kulaklarim mark
oglum müjde sana is buldum – nasil is – büfede yedigün vereceksin
Temel ile Dursun Trabzonda KAZI yapiyorlarmis. Kaz ölmüs
sürüm sürüm sürün arko crem
Doga’nin Kanunu varsa Arif sag’in sazi var
Temel Kazi yapinca Fadime Hasretlikten Çatlamis:)
umudun yoksa bu dünyada atla asagiya dünyadan baska yerden degil keh hö!hö!
iki uzayli benzin istasyonuna gitmisler.biri benzin pompasini tutmus dötüne sokmus.digeri ona saskin bir bakisla:bu yaptigin normalmi?demis.digeri ise:hayir kursunsuz.demis
Boynuma sürterek gögüslerinin arasindan asagiya kalçamin yanina kadar getirip yuvasina oturttum çikan slak sesi bana güven veriyordu EMNİYET KEMERİNİ SEN DE TAK !
Askim seni seviyorum! ama parayı daha cok lakin paranin ne onemi var ,muhim olan miktarı:)
ERKEKLER ARABA GIBIDIR,DIKKAT ETMEZSEN ALTINDA KALIRSIN
sen bir meleksin,dagda gezen ineksin,ot veririm yemezsin,allah belani versin
KADININ BiRi MUTFAGA GiTMİS HAMiLE KALMIS.NEDEN?
CEVAP:CUNKU CAY KOYMUS DA ONDAN:)
Kadinin Biri Yildizlari izliyormus hamile kalmis neden?
cevap : YILDIZ KAYMIS
sana yaza yaza yaz geldi.mesaja zam geldi.daha yazacaktım ama konturum bitti
Galata kulesinden attım fesimi.Eyyy fani insaf et degdireyim tepesini.Değdirirsem tepesini itelemem gerisini.Itelersem gerisini keserim nefesini
KULA BELA GELMEZ HAK YAZMADIKÇA HAK BELA VERMES KUL AZMADIKCA
SINAVDAN SIFIR ALDIM AMA ÖNEMLI DIIL , ÖNEMLI OLAN KATILMAKTI
elleriyle beyaz vucudumu ellediler dudaklariyla emdiler,atesiyle yaktilar,bilmem ne istediler benim gibi sigaradan?
o’nun sert bedenini oce avcumun icine aldim sonra kafasini dudaklarimin arasindan gecirdim o essiz sivi bana hayat veriyordu cocacola hayatin tadi..
Bir Daha Kumar oynamıyacağıma Bahse girerim;)
Zaman kötü , Kolla Götü
Ey daglari taslari herseyi yaratan rabbim ,herseye bir güzellik ayri bir tat insanlara akil mantik zeka dagitirken bu mesaja mal mal bakan bu öküzü niye unuttun
Adamin biri saçlarini önce ortadan ayiriyormus sonra liseden ayirmaya baslamis
Güçlü kollari ile beni koltuga oturttu..üstüme abandi..eline aldigi kocaman aletini agzima soktu..çok canim yandi ve agzimdan kanlar akiyordu..ama çürük disimi sonunda çekmişti..
su anda her 100 kisiden 35i uyuyor, 10u yemek yiyor, 25i calisiyor, 15i sex yapiyor, 10u araba sürüyor, 4ü ders calisiyor bir tabe salakta elinde telefon sms okuyor
Ah kizim ah!! Ben ne salagim. Seni ne doktorlar, ne mühendisler istedi de vermedim. -Üzülme annecigim. Ben hepsine verdim.
Yat dedi yattim, ac dedi actim, aletini cikarip soktu. Isini bitirdiginde kan gelmeye basladi, cok korkmus ve cok aci cekiyordum, cünkü ilk kez dis cektiriyordum!!
Bütün bisikletlere bindim, Bisan a binemedim..
Dünyada ibnelik olmasaydi ; dünya yuvarlak olmazdi
Ask bir muz kabugudur , dikkat etmezsen ayagin degil , hayatin kayar
Esprili Mesajlar Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.
 Esprili Mesajlar Kısa Anlamlı Esprili Sözleri 2017 Güzel Sözler Resimli Sözler 

Güzel Sözler