-->
Logo

En Yeniler

Yeni Yıl sözleri

Yeni Yıl mesajları 2017 burada
Yeni Yıl sözleri bu sayfada.
En Güzel Yeni Yıl Mesajları
Sevgilinize özel yeni sözleri arıyorsanız beğeneceğinizi umduğum harika yeni yıl sözleri hazırladım sizlere hemde hepsi Sevgiliye özel yazılabilecek kısa sözler.Sevgilinize yeni yıl dileklerinizi en iyi şekilde sunmanın yolu bu güzel sözlerden birini onunla paylaşmak olacaktır.
Sevgilinizle birlikte Nice Güzel Seneler…
Yeni Yıl kapımızda Sevgilim giden yılla birlikte sevinçlerimiz ve hüzünlerimiz geride kalacak.Gelecek yeni yılın ikimize sevgi katması dileğiyle.Seni Seviyorum..
Sevgilim Mutluluk bankasının sevgi şubesinde, 2007 nolu hesabımıza 365 gün daha yatırdım. Mutlu bir şekilde harcamamız dileğiyle.
Yeni Yılın sana ve aşkımıza huzur,saadet ve mutluluk getirmesini dilerim Sevgilim Mutlu Yıllar..
Önümüzdeki yıl öyle güzel bir yıl olsun ki Sevgilim tüm olumsuz düşüncelerden kurtulalım ve mutlu olalım.
Bir yıl daha geçti. Mutluluğunun ömür boyu devam etmesini, yaşantında hiç bir şeyin seni üzmemesini diler ve yeni yılını candan kutlarım Sevgilim

Sevgilim seninle bir yılı daha geride bıraktık daha nice seneleri ardımızda bırakmak dileğiyle yeni yılın kutlu olsun.
Aşkım sana ve kendime mutluluk ve huzur dolu ayrıca sevinç dolu nice güzel seneler diliyorum.
Coşkulu ve tutkulu bir aşk ile yeni yılda mutluluğumuz daim olsun Sevgilim..
Yine bir yıl başı geldi.Bu yıl başı sevdikleriniz ile mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve senenizin aynı güzellikte geçmesini diliyorum.
Adını aynalara yazamadım sinirden kırarım diye, adını duvarlara yazamadım zalimin biri boyar diye, adını kalbime bile yazamadım ben ölünce organlarım bağışlanır da sen başkasının olursun diye…

Sevgilim neredesin… Gecenin bak kaçı olmuş, ben hala aşkımıza nöbetteyim… Gözlerim dolmuş, içim burkulmuş… Ben senden hiç gidemedim ki hala
Dünyayı değiştirmek istersen yüreğine inan, dostlarına güven, sevgine sarıl. Yeni yıl senin başarılarının anahtarıyla tüm kapıları açacaktır. Mutlu Yıllar Aşkımmm
En büyük zaman hırsızı, yaşadığımız kararsızlıktır. 2013 yılı tüm kararlarımızın gerçekleşmesi ve mutluluğu getirmesi dileğiyle, nice mutlu yarınlara bitanem
2017 yılına girerken sevgi ve barış diliyorum. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla. Nice Yıllara Birtanem
Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım… Aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın hiç sensiz kalmazdım..
Hasret kapımda nöbetler tutuyor… Sevgilim uzak bir şehirde gözlerim onu arıyor… Bir kuş olup gitsem aşsam şu enginleri varsam senin yanına öpsem doyasıya koklasam…


Hasret kapımda nöbetler tutuyor… Sevgilim uzak bir şehirde gözlerim onu arıyor… Bir kuş olup gitsem aşsam şu enginleri varsam senin yanına öpsem doyasıya koklasam…
Her yeni yıl başka bir güzel.. 2017 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.
 Herkes başkasına yardım etseydi, herkesin işi yapılmış olur. 2017 paylaşımlarımızın yılı olsun. Mutluluk, esenlik ve sevinçler getirsin. Mutlu yıllar.
Sağduyu aklın gardiyanıdır. Görevi: Kuşkulu düşüncelerin içeri girmesine, ve de dışarı çıkmasına engel olmaktır.2017 yılının hepize mutlu, sağduyulu ve sağlıklı günler getirmesi dileğiyle..
 Hedefsiz büyük şeyler yapılamaz. 2017 yılında tüm hedeflerinizin gerçekleşmesi dileğiyle..
 Hiç yanlış yapmayan insan genellikle hiçbir şey yapamaz. 2017 yılında yanlışlarımızın az, başarılarımızın devamlı olması dileğiyle yepyeni yıllar..
 Nerede hayat varsa, orada umut da vardır. Yeni yılda tüm ümitler ve başarılar seninle olsun. Mutlu huzurlu yıllar dilerim.
 Hayatı yapamayacağımız şeyleri istemekle geçirdiğimiz söylenir. Oysa enerjimiz tüm hayatı zorlar. Yeter ki kendimize ve arkadaşlarımızın gücüne inanalım. Yeni yılda inancımızı pekiştirmemiz ve mutlu olmamız dileklerimle..
 Dünyayı değiştirmek istersen kalbine inan , arkadaşlarına güven, sevgine sarıl.. Yeni yıl senin başarılarının anahtarıyla tüm kapıları açacaktır..Mutlu Yıllar olsun!!
 Zamanı yapamayacağımızı şeyleri istemekle geçirdiğimiz söylenir. Oysa gücümüz tüm zamanları zorlar. Yeter ki kendimize ve dostlarımızın gücüne inanalım. Yeni yılda inancımızı pekiştirmemiz ve mutlu olmamız dileklerimle..
 Gül için dikene razı olur musunuz, yoksa dikeni de gülü de ret mi edersiniz? Yeni yıllarda güllerle dolu günlerin dikenleri sizi düşmanları koruyan çitler olsun. Mutlu Yıllar!!
Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR!
Aşkım bir yılı daha geride bırakırken gelecek yıl ikimize de mutluluk ve neşe getirsin.
 Sağduyu aklın kapıcısıdır. Görevi: Kuşkulu fikirlerin içeri girmesine, ve de dışarı çıkmasına engel olmaktır.Yeni yılda hepinizin mutlu, sağduyulu ve sağlıklı günler getirmesi dileğiyle..
 Herkes bir başkasına yardım etseydi, herkesin işi yapılmış olur. Yeni yıl paylaşımlarımızın yılı olsun. Mutluluk, esenlik ve sevinçler getirsin. Mutlu yıllar dilerim.
 Yine bir yıl başı yaklaşıyor bu yıl başı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum.

 Şunu unutma: Her şeyin yok olduğunu düşündüğünüz anda, gelecek hâlâ yerindedir. Yeni yıl geleceğin ilk adımıdır. Mutluluk ve başarı dileklerimle..
 İdeal denen şey bir yıldıza benzer, ona hiçbir zaman ulaşamayız ama, tıpkı denizcilere olduğu gibi bize de yolumuzu gösteren odur. Yeni yılda tüm ideallerine kavuşman dileğiyle mutlu yıllar..
 En işe yaramayan günümüz hiç gülmediğimiz gündür. Yeni yılın dolu dolu ve geniş en içten gülümsemelere açılması dileğiyle mutlu yıllar..
 İnsan, armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır. Yeni yıllar Tanrı’nın bizlere verdiği armağandır. En mutlu günler seninle olsun.. Armağanınla yücel..
 Susmak, dayanılması çok güç bir yanıttır. Yeni yılda tüm sorunların yanıtları seninle olsun.. Mutlu yarınlar, mutlu yıllar..
 Dünyayı değiştirmek istersen yüreğine inan , dostlarına güven, sevgine sarıl.. Yeni yıl senin başarılarının anahtarıyla tüm kapıları açacaktır.. Mutlu Yıllar!!
Sevgilim yeni yıl en güzel müjdelerle en güzel sürprizlerle kapımızı çalması dileğiyle.
Aşağıdan Sizler de Yeni Yıl Mesajları Yazabilirsiniz.
Yeni Yıl Mesajları 2017 Yeni Yıl SözleriGüzel Sözler Resimli Sözler