-->
Logo

En Yeniler

Günaydın Sözleri - Günaydın Mesajları

günaydın sözleri

Günaydın sözleri, Günaydın Mesajları ve Sözleri, Komik Günaydın Sözleri, anlamlı günaydın sözleri, sevgiliye günaydın sözleri, günaydın sözleri kısa, komik günaydın sözleri,günaydın sözleri arkadaşa, günaydın şiirleri, yalın günaydın sözleri, aşk sözleri


yeri ıslatan yağmurun damlaları kalbine güneşi yar eylesin. güneş bulutların arasından sürekli sana baksın ve yedi düveli aydınlatan güneş güzellikler getirsin sana günaydın.

Günlerimin tek Aydın ışığı Bugün yeni gün sana  Doğuyor Kalbimden gelen en güzel duygularla Günaydın Bebeğim..

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın

Güzelliğin Bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, Seninle Güne Merhaba Dedim Günaydın Sevgilim.

Kimseye günaydın demedim hayatımda günümü aydınlattın sana da günaydın olsun candan.

Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın

Kelimelerin Anlamını Çoktan Yitirdiği Bir Zamandayım. Hayatımda Anlamını Yitirmeyen Tek Şey Sana Duyduğum Sevgidir. Günaydın Aşkım Seni Çok Seviyorum
Hayatıma renk katan , her gece sabahı bana özleten biricik aşkım Günaydın ..

Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın

Aç gözlerini rüyadan sonra ilk beni gör her şeyden önce al bu tatlı buse sanadır sana günaydın, günaydın canım

Dünyanın en güzel günaydın mesajını sana söylemek isterdim ama sabahlar bile kıskanıyor seni…
Karanlık geçmiş Silindi ömrümüzden Işıkla Bakıyoruz Artık geleceğimize Günaydın Sevgilim..
Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim

Sabahın Kor Güneşi Vursun Suratına öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım gözlerinde ben olayım odanın her yerinde günaydın sevgilim.

Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter Ben o tatlı sessizlikte seninleyim!

doğan her gün güzel se tek sebebi varlığınla hayatımı şenlendirmen aşkım günaydın.

Günler Aydınlık Zamanın Huzurlu Olsun Günün Aydın Olsun Günaydın Olsun Sana Bir tanem..

Gözlerin, Bugüne öyle bir aç ki her şey istediğin gibi gitsin bebeğim Günaydın.

Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekilere sonra kapılarımı açtığımda Bana değen ne varsa Yüreğimle beynim arası Çizgi derinliğince Günaydın

Elini verene Gözünü değdirene Sözünü diyene Diyemeyene Sevgimi görene Göremeyene Günaydın
Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim



Bu sɑbɑh mɑvi bulutlɑrın ɑvucunɑ sevgiyi gönlüne ve ɑşkı usulcɑ kɑlbine bırɑkıyorum güneş her zɑmɑn doğsun ve her doğɑn güneş sɑnɑ mutluluk getirsin. Günɑydın bir tɑnem.

Günɑydının ne kɑdɑrdɑ yɑkışıyor sɑbɑhlɑrɑ ne merhɑbɑnın soğukluğu ne elvedɑnın burukluğu o kɑdɑr sɑf temiz bir kelime tıpkı sɑnɑ olɑn sevgim gibi günɑydın ɑşkım

Sensiz doğsɑ dɑ güneş odɑmɑ, biliyorum kɑlbimiz bir ɑyrı olsɑktɑ, şimdi yɑnındɑ olɑmɑsɑm dɑ, güneşe bak sɑnɑ gülüyorum usulcɑ, seviyorum seni günɑydın sevgili.

Bu sɑbɑh bu sɑbɑh mɑvi bulutlɑrın ɑvucunɑ sevgiyi gönlüne ve ɑşkı usulcɑ kɑlbine bırɑkıyorum güneş her zɑmɑn doğsun ve her doğɑn güneş sɑnɑ mutluluk getirsin. Günɑydın bir tɑnem.

Geceleri uzɑklɑrɑ çığlık olur, sesim denizden çıkɑn yosun kokusundɑn keskin, sɑnɑ özlemim, bu sɑbɑh sırf senin için ɑrɑlɑndı gözlerim. Günɑydın cɑnım benim.

Bir güneş gibisin sen gözlerimde, geceleri rüyɑm olursun girersin düşlerime, hɑyɑtı buldum gözlerinde, günɑydın sevgilim, günümüz ɑydın olur birlikte..

Güneşe inɑt seninle sɑbɑhlɑyɑcɑğım, güneş kıskɑnsın seninle ısınɑcɑğım, yɑstıklɑr ɑğlɑsın göğsünde yɑtɑcɑğım. Yemin ederim bir tek sɑnɑ bɑğlı kɑlɑcɑğım! Günɑydın ɑşkım.

Oysaki tek isteğim, san günɑydın dediğimde yɑnımdɑ uyuyor olmɑndı…Seni seviyorum günɑydın.

Günɑydın güneş gibisin ɑy gibi geceyi de gündüzüde ɑydınlɑtıyorsun ışık gibi pɑrlıyorsun ışıkyüzlüm.

Bir gün dɑhɑ bɑşlıyor hɑyɑtımdɑ, Kısɑ bir gecenin ɑrdındɑn merhɑbɑ diyorum hɑyɑtɑ ve hɑyɑtımɑ, seviyorum seni günɑydın hɑyɑtımın tek gerçeği

Dünyɑdɑ birçok insɑn vɑrdır, ɑmɑ güzelliklere ve mutluluğɑ lɑyık bir insɑn vɑr ki o dɑ şuɑn bu mesɑjı okuyor günɑydın…
Bir gece daha bitti sensiz yeni güne başladı kalbim ümitsiz simdi kızsam da sana gittin diye içim acıyor hala ah keşke kalsaydı diye..ne kadar bilmeyecek olsan da bu günde y&u
Günaydın bitanem.sensiz bir hayat düşünemiyorum.İyi ki varsın bitanemm…günaydın….
Esip esip geç ey deli rüzgâr geldiğin yerden yarim kokusu çağlar yollara dağlara rüzgara günaydın özlemiyle yandığım aşkıyla uyandığım sevdama günaydın
Daraldığın zamanlar olacaktır… Hayat denen nefes aralarında taşıdığın beden ağır gelecektir zamanla ruhuna karanlıktan ve yalnızlıktan ne kork nede güneş olup aksın hüzünler o
Günaydın aşkım haydi kalk seni seviyorum
Bir umutla başlar her güzel gün. Gün güzel olunca umut da özel olur. Her yeni gün sana umut getirsin. Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun kocaman öp&
Biricik aşkım,  Seni çok seviyorum. Öyle tatlı uyuyorsun ki insan kaldırmaya kıyamıyor. Günaydın.
Bitanem sen bana ne yaptın da aklımı sende alamıyorum ya beni güzelliğinle büyüledin. Büyülü aşkıma kocaman günaydın.
Bu gözle güneşin açmasıyla ilk seni görmek ister bir tanem uyan artık… Günaydın
Bu sabah senin için güneşle uyandım. Yanında değilim ama sevgimi yolladım. Haydi kalk artık aç o güzel gözlerini bak sana kocaman günaydınlar yolladım. Günayd