-->
Logo

En Yeniler

vuslat sözleri



Mana Yüklemedim Gözlerime ve Sözlerim Tutuklu Şimdi. Zındanındayım Yüreğimin.


Yüreğime Vuslatın Zor Ey Dost! Kadife Duvarlar Ördüm Hesapsız."ille de" dersen, varacağın yer "yokluk" .

Şimdi Kanadım Kırık, Rüzgâra Karşı Uçtum Diye.

Şimdi Yorgun Ümitlerim, Hiç Gerçekleşemedi Diye.


Dikenden gül bitiren, kışı da bahar haline döndürür.


Selviyi hür bir halde yücelten, kederi de sevinç haline sokabilir.


  • Ey sevgili, talipsen yüreğime, yalnızlığını adayacaksın bana. – Şems-i Tebrizi
  • Giremediğin gönül senin değildir, gönül yalnız gönül vermekle alınır, gönül istiyorsan, önce gönlünü vereceksin. – Hz. Ali (r.a.)
  • Yalnızlık paylaşılmaz, paylaşılsa yalnızlık olmaz. – Özdemir Asaf
  •  Hayatta üç şeyi sevdim. Seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye…

vuslat sözleri sayfamızı inceleyerek sosyal medya hesaplarınızda arkadaş çevreniz ile kapak sözler paylaşabilirsiniz. Sayfamızda kapak sözler, kapak sözler resimli ve resimli kapak sözler yazılı resimleri bulabilirsiniz.