-->
Logo

En Yeniler

Sevgiliye İyi Geceler Mesajları

Sevgiliye İyi Geceler 
Gece Olup Güzel Gözlerin Yenik Düştüğünde Uykusuzluğa Seni Gökyüzünden Alıp Düşlerime Emanet Ediyorum Gözlerimden Uzaksın Belki Ama Daima Yüreğimdesin Unutma İyi Geceler
Bu Gönül Sana Tutkun. Sözlerin Yine Suskun. Nolursa Olsun Artık, Sessizlikten Korkuyorum. Bir Aradayken Ayrıyız. Herşeye Rağmen Dayanmalıyız. Kayıp Gitme Ellerimden, Korkuyorum Sensizlikten, Gecelerden. İyi Geceler Aşkım…
Hayatımsın Ve Ben Sadece Seni YaşayabiLirim…Seni Yaşadığım Her Gün İçin Yanağına Bir Buse Gönderiyorum HuzurLa Uyu Bitanem… İyi Geceıer… Seni Seviyorum.
Rüyalara Rest Çektim Uyumuyorum Herkes Derin Uykudayken Ben Sana Dalıyorum Uyku Çok Tatlı Derler Ben Seni Tadıyorum Onlar Uykuya Ben Sana Doyamıyorum Canım İyi Geceler .
Geceleri Uzaklara Çığlık Olur Sesim, Denizden Çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan Özlemim, Bu Gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Herşeyim!
Seni Çok Seviyorum Gülüm. Sevgimi Üstüne Al, Yorgan Gibi Korur Seni Tüm Gece Boyunca. İyi Geceler Aşkım

Rüyaiara Isyanım Var Herkes Derin Uykudayken Ben Sana Daiıyorum Uyku Çok Tatiı Derier Ben Seni Tadıyorum Oniar Uykuya Ben Sana Doyamıyorum Sevgilim Tatlı Rüyalar.
Geceye İnat SeninLe SabahLayacağım Güneş Kıskansın SeninLe Isınacağım YastıkLar AğLasın Göğsünde Uyuyacağım Ve Bir Tek Sana BağLı KaLacağım Aşkım…İYİ GECELER AŞKIM
Gece Olup Güzel Gözlerin Yenik Düştüğünde Uykusuzluğa Seni Gökyüzünden Alıp Düşlerime Emanet Ediyorum Gözlerimden Uzaksın Belki Ama Daima Yüreğimdesin Unutma İyi Geceler 
Bu Gece Dolunay Var Gökyüzünde, Kutup Yıldızı Yine Belirgin. Sen Rahat Uyu Diye Bekçi Atadım Onları Gecene. İyi Geceler Gökyüzümün En Parlak Ve Güzel Yıldızı.
RüyaLara Rest Çektim Uyumuyorum. Herkes Derin Uykudayken Ben Sana DaLıyorum. UykuLar Çok TatLı DerLer Ben Seni Tadıyorum. Onlar Uykuya Ben Sana Doyamıyorum… İYİ GECELER SEVGİLİM.
O Kadar Çok Yııdızıar İçinde Arama Gözıerimi… Ben Sana Ay Kadar Büyük Yansıyacağım, Işığımıa Aydınıan Ve Tatıı Uyu Hayaı Gözıüm…

Buz Gibi Soğuk yatağımı süslüyen Sıcacık rüyalarımsın aşkım, iyi geceler.
Geceleri  Seninle Anlam Kazanır O Soğuk Odamda, Seni Düşünürüm Yalnız Akşamların Koynunda, Seninle Dalarım Rüyalara, Bir Seni Sevdim Bu Hayatta İyi Geceler Aşkım...
Sabahları Doğan Güneşi Kalbini , Gecelerin Parlayan Yıldızları İse Gözlerini Anımsatır Bana Herşeyim İyi Geceler Aşkım
İçimden  GeLse Şu YıldızLara Adını Yazarım, İşte O Zaman GeceLer BiLe SeninLe AnLam Kazanır Birtanem  İyi GeceLer.
KaLbinin Işığı Gecenin KaranLığını Bastırsın RüyaLarın MutLuLuk YağmurLarında Geçsin Gecen MutLu KaLbin Huzur DoLu Olsun İyi GeceLer!
Gece oLup güzeI gözLerin yenik düştüğünde uykusuzLuğa, seni gökyüzünden aIıp düşLerime emanet ediyorum, gözLerimden uzaksın beLki ama daima yüreğimdesin hiçbir zaman unutma.İyi geceLer bebeğim….
Bir Geceyi DeğiL Bütün GeceLeri Sana Armağan Ediyorum iyi GeceLer Aşkım Tatlı Rüyalar…
Bir kuş misaLi uçsa dudakLarım sana doğru. Konsa kıpkırmızı dudakLarına irkiLir misin Yoksa onu aLıp kendine seninkiLeri bana gönderir misin İyi Geceler Aşk Meleğim…
Seni Uyurken İzlemek İsterim, Uyuduğunda Ay Yüzünü Öpmek İsterim İşte Ozaman Bende Tatlı Bir Rüya Görmüş Olurum Sevdiğim, İyi Geceler Bebeğim...
ÖzLemim Sena Sevdiğim. Sensiz RüyaLarımdan Artık Bıktım. Umarım Sen Beni RüyaLarında Görüyorsundur. İyi GeceLer Biriciğim. Seni Çooooookk Seviyorum…
GeceLeri Senin İçin Çığıık Oıur Sesim, Denizden Çıkan Yosun Kokusundan Daha Keskin Sana Oıan Özıemim, Bu Gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözıerim. İyi Geceıer Herşeyim!
Birden irkiLerek uyandım. KaLktım yatağımda. Yastığım gözyaşLarımdan sırıIsıkLam. Son bir damLa gözyaşım ise süzüLüyor haLa yanakLarımdan. Kabusum oLdu sensiz geceLer artık bana. Bensiz geçirdiğin son gece oLması diLeğimLe iyi geceLer Meleğim
Benim En Güzel Gecem Seni Rüyalarımda Gördüğüm Gecedir Birtanem, Bugün Sende Gecenin İyi Geçmesini İstiyorsan Sende Beni Gör Birtanem  Hadi İkimizede İyi Geceler
Bazı Rüyalar Diğerlerinden Daha Uzun Sürer. Bazıları Da Çok Çok Güzel. Benim En Uzun Ve En Güzel Rüyam Şu An Bu Mesajı Okuyor. İyi Geceler Tatlı Rüyalar Bitanem...
Karanlık Geceni Aydınlatsın Kalbimdeki Aşkın Nurlu Işığı. Rüyalarının Esas Oğlanı Olayım Sevgilim. İyi Geceler Sonsuz Aşkım. (
Gece oLup güzeL gözLerin yenik düştüğünde hasretine ve uykusuzLuğa, seni gökyüzünden aLıp düşlerime emanet ediyorum, gözLerimden uzaksın beLki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi GeceLer bebeğim..
RüyaLara rest çektim uyumuyorum. Herkez derin uykudayken ben sana daLıyorum. UykuLar çok tatLı derLer ben seni tadıyorum. OnLar uykuya ben sana doyamıyorum… İyi geceLer sevgiLim.
Bu gece senin gözIerin için uyuyacağım,sen uyurken gizIice eIIerini tutup saçIarını okşayacağım, sana yakIaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyIeyeceğim ; seni çok seviyorum ve hep seveceğim iyi geceIer.
Ben uykuyu sadece seni rüyaLarımda görmek için seviyorum çünkü rüyalarımı süsleyen en güzel şeysin sen bebeğim iyi geceler
Rüyalarda Hayal Ettiğim Hayallerimi Gerçekleştirmek dileğiyle Sevdiğim Yaşama Sebebim canım aşkım  İyi Geceler…..
Sana Bir  Dua Gönderiyorum Allah'ıma Sen Uyurken Rüyanda Beni Göresin Diye... İyi Geceler Aşkım, En Tatlı Uykular, En Güzel Rüyalar Senin Olsun... Seni Seviyorum...
GüzeL bir gün nasıl yanımda seninle başLıyorsa bu güzel dünyada, güzeL bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır, iyi geceler bebeğim.
Sensiz Bu gecenin SoğukLuğu çekiLmiyor hayaLin gözümün önünde yaLnızım odamda resmin duvarda SabahLarım HayaIinLe, TatIı RüyaLar Aşkım, iyi geceLer
Ne kadar da sıcak ellerini elllerimde yüzümde hisedemesem de, yastığın verdigi rahatlıgı senin kucağın, yorganın ısıtmasını sen sarılıyormuşsun gibi hayal edecem. Sen uyurken ben hep seni düşünücem.İyi uyu aşkım.
GeceLer korkutmasın seni. Üstünü açarsan üstüne örtmeye geLicem iyi geceLer aşkım.

» İYİ GECELER MESAJLARI
» İYİ AKŞAMLAR MESAJLARI