-->
Logo

En Yeniler

Gittin sevgili

   Gittin..  Bni de bnden alıp öyle gittin. Gönlümü gönlünden kopardın da gittin. Şu divane halime aldırış etmeden gittin. Sorarım sana be sevgili Ben senden gittim de , sen bnden gidebildin mi peki ? Acımıda derdimi de 5' e katlayarak gittin. Peki ya şimdi sabahıma güneş doğar mı sanırsın ? Sabahımı gecenin karanlığına boğdun da gittin. Bırakıp gtmek kazanan olmaya yeter zannettin. Ben senin doğrundum sevgili. Sen yanlışlara aldanıpta gittin..
   İçime sinmedi hala gidişin. O kadar içimdeydin ki biyere gidemezsin sanmıştım. Nasılda kndimi avutmuşum. Şu yaralı yüreğime basıpta gittin. Herşey yolunda gitmez iken sen nasıl oldu da gidebildin ? Gözümden düşen yaşı silmeden gittin. O kadar severken birbirimizi neyi buldun da gidiverdin birden. Dediğim gbi sevgili hala sindiremem gidişini şu dayanacak gücü kalmamış bedenime. Herkez bırakır gider de sen kalırsın zannettim. Hayallerimi , umutlarımı bir damla suyun içine atarak gittin..
   Şimdi söz geçiremez oldum yüreğime. Ağır geldi bu gidiş kaldıramaz oldu bu kadar fazla yükü kalbim. Sen beni sevmişsn sevgilim. En azından ben öyle olduğunu düşünmüşüm kendimce. Gel git'lerin olduğu dünyada kimse gelmez iken gidenlerin listesine birde sen eklendin. Yüreğimde ki bu sevdanın sıcaklığını anlayamadan gittin. El tutmuş neyleyim, gönül sevmiş neyleyim, göz görmüş neyleyim sen gittikten snra ? Gittin be sevgili , Gittin..!! Şu sevdamı yerle bi ederek gittin. Ne arkandan söylenirim , ne de beklerim artık gelesin diye.. Bu gariban Gönlümü ayaklar altına alarak gittin...