-->
Logo

En Yeniler

Masumla İlgili Sözler

Güzel Sözler
Pişmanlık, düşmüşlerin masumiyeti demektir.  Kleist 

Konuşmanın beceremediğini saf masumluğun susması başarır çoğu kez. 

Hayatın bir sevgi öpücüğü kadar doyumsuz, sevinç gözyaşları kadar güzel, seven bir kalp kadar heyecanlı, aşkın dokusu kadar masum, bir gül kadar gururlu olsun. 

Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulmayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın, tek başına yaşanmayacak kadar takımdır. 

Bir gün unutursa doğmayı güneş, unutursa karanlığı aydınlatmayı, gözlerindeki masum bakışlar aydınlatır dünyayı. Günaydın arkadaşım. 

Eski sevgiliden kalan yarayı, masum bir kızla kapatmaya çalışma. Çünkü bir gün o namusuyla oynanan kız, senin kızın olabilir.

Seni sevdim ne yazık ki söyleyemedim. Sen bir umuttun yüreğimde büyüttüğüm. Bazen karanlık gökyüzünde ışıldayan bir yıldız, bazen de göremediğim masum bir melektin. Ben ise seni senden habersiz seven biriydim.

Bir aşk masalının iki ayrı karakteriymişiz seninle sen zalim ben masum rolünde, bu aşk masalının galibi hep zalimler mi olacak? 

O masum yüzünde acı ve hüzün hiç olmasın gözlerinde mutluluğun en parlak yıldızı parlasın dost eli elini hiç bırakmasın ne olur. 

Ah küçüğüm; kendim yaşayıp görmeliyim diyorsun. Masumiyet bir kez kaybedilen ve asla geri gelmeyen hazinendir bilmiyorsun. 

Bir kadının içindeki masum meleği erkek keşfeder; ama o meleğin tüm masumluğunu yok edecek olan yine erkektir. 

Masum insanların canına kast eden bu lanet insanları Allah Kahhar ismiyle kahretsin. 

Bazılarının yüzündeki masumiyet, içlerindeki pisliği örtmeye yetmez. 

Gözlerim karanlığının ışığı, hayallerim ise çocukların masumluğudur. Ben sevdiğimi bir anlık zevk uğruna değil, bir ömür aynı yastığa baş koymak için severim. 

Yanıltmasın seni masum bakışlar, bazılarını şeytan ayakta alkışlar.