-->
Logo

En Yeniler

Aşk Sözleri Aşk Mesajları

Aşk Sözleri Aşk Mesajları
En Güzel Aşk Sözleri
 Sabah Aç Karna ,Sigara İçmek Gibiydi Seni Sevmek . Kötü Olsan Bile İnadına Çekmek . . !
 İkimiz İçin Aynı Bedende, Bir Ufak Deli Kalp Diyecekler Kimi Gün Atacak,Kimi Gün Batacak Yapayalnız..
 Anlamaya çalışma. Hayat böyledir işte.. Hep o kıyamadıklarımız kıyar size.
 Aşk; senin arkanda bırakabileceğin kadar sevince güzeldir, fazlası ya çile yada kederdir.
 Yurek Vermez Yurekliye Darildim Kustum Yuregimi Sana Getirdim Bir Guvercin Kanadinin Ucuna Denizlerde Tuz Koymadim Yarama Bastim Yuregimi Sana Getirdim Sesimin Ibresi Az Konus Dedi
 Belki Yuzum Gulecek Donecegim Saskina Belki Mahkum Olacak Omur Boyu Askina Bu Karari Verirken Sakin Bana Deme Toy Sensiz Ben Yasayamam Elini Kalbime Koy

 Dalgalarca Dalgalandim Ruzgarca Estim Yuregimi Sana Getirdim Sen Can Istemissin Candan Da Ote Dostum Yuregimi Sana Getirdim
 Yakınlık, uzaklıktan daha sıkıntılıdır. Çünkü her yakınlıkta kaybetme korkusu, uzaklıkta ise kavuşma ümidi vardır
 Ne Hayatı Önemse Çılgınca, Nede Hafife Al Aptalca. Onursuz Birliktelikler Yerine Onurlu Bir Yalnızlık Yaşa
 Yaşadığım En Güzel Anlarım, Beyazlarla Süslediğim Yarınlarımsın Sevgilim.
 Seni seven çoktur, şükür anlım aktır, birde sen seversen, dünya bana dardır.
 Sen Bir hayatın En Güzel Başlangıcı Ve Bir Hayatın Biterken Dahi yaşanacak En Güzel Sonu olursun Sevgilim.
 Bana kalkpsiz diyorlar doğru ama;Kalbimin sende olduğunu nereden bilsinler?
 Hayatı Doyasıya Yaşamak için Ellerini beklerim, Senin Bir Gülüşünle Acılara gülüp geçerim Sevgilim benim.
 Bir trafik lambasıydım kalbim her gelene geç derdi oysa sen geçerken birden STOP ediverdi
 Sen hayatıma girdiğinden Beri hayatın yaşanan bütün anlarına anlam katmayı öğrendedim bebeğim.
 Aşk bir trafik kazasıdır en yakın hastane nikah masasıdır.
 ister yaz olsun ister kış olsun, ister hüzün olsun ister dert olsun, Bütün benliğim bir senin olsun sevgilim Seviyorum Seni…
 Aşk bir çilek beni unutursan çok çek.
 Sigaramın Dumanında Hayalin, Sen Olmadığında yanımda Buz Tutar Yüreğim, Ben Bir Seninim Sana Aitim Sevgilim.
 Göz bakar kalp yaşlı sevginin ilk faslı beraber sevince Sen kerem Ben aslı.
 Bazen şarkılar bile Anlatamaz Aşkımı Sana, Ne Şiirler Anlam Bulur Ne Şarkılar Yanında Sevgilim.

 Kalp durduğu zaman değil unutulduğu zaman Ölür.
 Senin peşinden Koşarken, Peşimden koşanlara Aldırmıyorum AŞkım
 Yağmurun her damlasında sen varsın dilerimki Allah”tan yağmur hep yağsın.
 Bu Kalp Sana Atar Bir Senindir Yâr, Aldığım her Nefes Senindir Sana Söylemek istediklerimdir Sevgilim.





 Aşkın ecel olsa yine içerim yolun ecel olsa Korkmam yine geçerim.
 Seni unutmak Benim için Hayattan Kopmaktır Sevgilim.
 Kalpten kalbe giden yolun ilk durağı gözlerdir.
 Bir Damla Gözyaşına Yakarım Bu Şehri Gözlerinin Uğruna Birtanem.
 Denir ya aşk iki kişilik, yalan! Aşk bile bile delilik. Bide hayat müşterektir denir. Buda yalan çünkü ; aşk acısı hep tek kişilik.
 Bazan Kar Nasil Hazin Yagar Bilirsin Kursuni Bir Gokyuzunden Aglamakli Iste Oyleyim, Kapkarayim Bu Gun Gel En Huzunlu Sesinle, En Dokunakli
 Seni Icimden Atiyorum Hergun Biraz Biraz, Ayriliga Da Alisilir Unutmainsaniz Neler Gorecegiz Daha, Senin Sevgin Nedir Ki Koca Dunyada
 Carsida Kaybolan Cocugun Elinde Soguyan Anne Sicakligi Hiziyla Ayrildin Benden, Oysa Ben Cay Bardaginda Birakilan Dudak Payi Kadar Bile Ayri Kalamam Senden
 Tıpkı bir nefes gibisin. İçimde tuttuğum sürece benimsin. Bırakırsam gideceksin, bırakmazsam öldüreceksin.
 Kimi insan, geçmişle geçememişi birbirine karıştırır. Halbuki, geçen iz bırakır, geçemeyen yara…
 Bazen kendim soruyorum, neredesin sen diye. Cevap hep aynı, senin beni bıraktığın yerdeyim, sensizliklerdeyim. Sessizliklerdeyim.
 Öyle bir gittinki bakakalmak kaldı bana arkandan. Ne gözümü alabildim,ne göze alabildim.
 Ne tuhaf değil mi?.. İçimi acıtan da sendin.. Acımı dindirecek olan da.

 Kalbim, ellerim kadar küçük değil, ömrüm sevgin kadar büyük değil, hayalim sen kadar büyük değil, dertlerim sensizlik kadar siyah değil.
 Bir yudum zehir olsan, biran bile düşünmeden seni içerdim, sırf seninle bir olmak ve seni içimde hissetmek için.
 Kanatlanan yüreğin aşamayacağı engel mi var? Ben karanlıkta da açarım tomurcuklarımı. Yeter ki aşkını benden esirgeme..
 Bir kuş olduğunu hayal et ama uçma uçarsan senin kanadın benım kalbim kırılır
 Gece yatağına yattığında hangi hayal sana uyumayı unutturuyor ise gelecek sana onu yaşatsın.
 Seni hayal ediyorum geceleri Masamın Soğuk kenarında zaten hep hayal ediyorum seni olsanda olmuyor istemiyorsun beni.
 Nasıl Sevdi Bu Kalp Seni Neden Sevdi Bu Kalp Seni? Sorularım Bende Saklı Sen Kimseden Habersiz Sadece Kalbimde Saklısın Bebeğim..
 Gül Dikeniyle, Bulut Yağmuruyla, Ketçap Mayoneziyle, Kalbim Karşılıksız Sevgimle Tamamlıyor Birbirini..
 Karşılık Beklemediğim umutlarımda hayallerde hep sevdiğim tek platonik aşkımsın seviyorum seni.
 gizli hayranın oldu bu kalp sana durmuyor inan bana, seviyorum seni ne olur beni anla pLatonik aşk bitsin hadi gel bana.
 Sen Varken senden Habersiz Seviyorum Seni Ya Sen Yokken Nasıl Seveceğim Seni pLatonik Aşkım benim
 Seni habersizce Sevdim Habersizce gitmesinide bilirim pLatonik sevgilim
 keşke hayatta keşke demeseydik keşke seni bu kalbim sevmeseydi keşke seninde kalbin başkasında olmasaydı Platonik aşkım
 Sen Aşkımdan Bir Habersiz Yaşıyorsun Seni izliyorum Kalbim ellerimde Seni bekliyorum biliyormusun?
 Ne zaman Seni görsem kalbim yerinden oynuyor gözlerine baksam o an hayat donuyor ama bir sen görmüyorsun karşında duramıyorum
 Karşılıksız sevgi benimkisi sana platonik bağımlı bir serseriyim, Sen ise Benden Habersiz Mahsum bir kedisin bebeğim..
Aşağıdan Aşk Mesajlarını Sizler de Yazabilirsiniz.
Aşk Mesajları 2017 Aşk SözleriGüzel Sözler Resimli Sözler